Toen ik zei


„Toen ik zei dat ik van je hield,
in eerste instantie
Ik dacht dat het voor je schoonheid was.
Toen je ouder werd,
Ik dacht dat het voor je glimlach was.
Toen je dan verdriet begon te ervaren,
Ik dacht dat het voor je hart was.
Toen je je laatste jaren bereikte en je geheugen verloor
En begon me langzaam te vergeten,
Mijn liefde voor jou was net zo sterk.
Op dat moment besefte ik eindelijk
Dat het voor je ziel was,
en dat je waarde of waarde nooit is veranderd,
en mijn liefde voor jou ook niet,
Alleen mijn begrip van wat het betekent om lief te hebben.”

Woorden van Tahlia Hunter

Kunstwerk van Jeanie Tomanek

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final