Vlinder Boodschap


Je vergeeft, totdat je breekt en niets meer voelt. Elke keer weer moet jij uitleggen wat of hoe je iets bedoelt. En dat doe je niet meer. Als je intenties niet worden begrepen, dan maar niet. Je staat boven manipulaties en neemt de harde woorden van een ander niet meer aan als waarheid. Die tijd is voorbij.
Je mag van mij houden, en als je dat niet kunt, dan mag je op afstand blijven. Ik krijg er te veel stress van en dat wil ik niet meer. Ik kies voor liefde en meer rust in mijn hoofd. En dat begint doordat ik meer voor meer zelfliefde kies. Wat ik doe en wat ik zeg, doe ik met mijn hart. Dat is mijn weg, open en eerlijk leven, met liefde in mijn hart.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final