Spadek (Film, 2022)


 Wanneer een excentrieke uitvinder en spelshowhost, gespeeld door Jan Peszek, plotseling overlijdt, komt een familie van kibbelende zonderlingen, waaronder Maciej Stuhr, Joanna Trzepiecinska en Mateusz Król, bijeen in de hoop zijn fortuin te erven. Tot ieders verbazing bereidde de onconventionele oom een ​​laatste spel voor om te bepalen wie zijn erfenis zou ontvangen. Het omvat een reeks taken en puzzels, waarbij hun vermogen om te verzoenen en samen te werken op de proef wordt gesteld.

Dom, maar niet op een goede manier. Onsympathieke personages; slechte nasynchronisatie waarin de Engelse woorden niet altijd logisch zijn. Ik weet dat het bedoeld is om te lachen, maar hoe dom is het aan het begin als familieleden tegen elkaar racen om bij het huis te komen, en hoewel ze ongeveer een halve kilometer uit elkaar rijden, rijden ze aan de verkeerde kant van de weg en slingeren ze van de ene naar de andere kant zonder dat er een andere auto in zicht is?

Ik denk dat het een mysterie is, maar niet erg boeiend. Familie-interactie, waarin je niet kunt beslissen welk familielid je het meest haat; ik heb het bekeken terwijl ik me dood verveelde. Dit is voor mij een film waarbij je hersen geëuthanaseerd worden. Wat een bagger zooi...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final