Vraag me niet hoe ik altijd lach


"Vraag me niet hoe ik altijd lach.
Zelfs als het pijn doet .. zelfs als ik bang ben.... zelfs als de borst knijpt.
Vraag me niet hoe ik de kleur van elke functie van je ken...
elke toon van je stem..
elke twinkeling in je ogen.
Vraag me niet hoe ik mijn hoofd nog steeds hoog houd en met vernieuwde kracht elke dageraad.
Vraag het mij niet.
Het antwoord zit niet in mij.
Het zit in jou.
Ik leef en adem wat jij me laat voelen.
De zekerheid dat elke seconde van dit leven logisch is omdat jouw leven in mij bestaat.
De zekerheid dat elke zwakte altijd vernieuwd wordt en onmeetbaar in kracht verandert.
Voor jou.
Voor de herinneringen ........ voor de geuren... voor wat je bent geweest, je bent en je zult zijn, elke keer als ik adem.
Vraag me niks!
Wees gewoon GELUKKIG .
Het is in dat geluk en in jouw wezen dat alle antwoorden liggen.
Ik? ...
Er is Ć©Ć©n ding dat ik zeker weet: ik zal altijd zijn waar je ook bent.
Ik heb mezelf pijn gedaan om jou. Voor altijd en eeuwig! "

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final