Geef mij je hand


𝐺𝐸𝐸𝐹 𝑀𝐸.𝐽𝐸 𝐻𝐴𝑁𝐷

Geef mij je hand en ik zal je leiden. Leiden naar Liefde en een stralend helder Licht. Met mijn woorden zal ik jou steunen, zodat je het gevoel hebt er niet helemaal alleen voor te staan. We gaan allemaal door verschillende fasen in ons leven, maar er is zoveel overeenkomstig in het collectieve, waardoor er vaak resonantie optreedt in datgene wat gedeeld wordt.

Geef mij je hand en de krachten zullen gebundeld worden. Sluit je ogen en visualiseer dat je mijn hand pakt. Voel onze energie zich verbinden met elkaar. Jouw energie en die van mij zullen zich samenvoegen tot één geheel. Hiermee wordt het energieveld van Liefde krachtiger en lichter, en kunnen we samen de energie laten stromen naar eenieder die dit nodig heeft.

Geef mij je hand wanneer je het gevoel hebt op te willen geven. Stel jezelf niet teveel vragen, maar laat de energie je dragen. Gewoon even Zijn! Je hoeft niet altijd het onderste uit de kan te halen qua woorden en beelden. Gewoon Zijn kan al veel doen in de energie. Je hoeft niet alleen de hele wereld te dragen, we kunnen dit ook samen oppakken en uitdragen dat we Liefde en Licht zijn!

Geef mij maar jouw hand en laat je niet weerhouden om jouw leven te veranderen. In deze overprikkelende wereld kan het soms overweldigend aanvoelen. Jouw tijd is gekomen om hier voor jezelf verandering in aan te brengen. Door mijn hand te pakken, in gedachten, kunnen we de schaduwen achter ons laten door het Licht in ons te ontsteken. Je hoeft het niet alleen te doen, ik loop met je mee!

Liefs,

© 𝑆𝐢𝐻𝑅𝐼𝐽𝐹𝑆𝐸𝐿𝑆 π‘‰π΄π‘π‘ˆπΌπ‘‡ 𝐷𝐸 𝑍𝐼𝐸𝐿

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final