Beverly Hills Cop: Axel F (2024)


Detective Axel Foley is weer bezig met zijn gebruikelijke trucs in Detroit wanneer Billy Rosewood, een privédetective uit LA en goede vriend, hem om hulp vraagt. Foleys dochter, Jane Saunders, is een advocaat die betrokken is bij een spraakmakende zaak en is bedreigd. Foley vertrekt naar Los Angeles, waar hij veel nieuwe kennissen ontmoet en midden in een sinistere samenzwering terechtkomt.

Het was een leuke rit met veel originele elementen. Niets nieuws qua plot, maar het was wel vermakelijk. Het was leuk om de meeste originele acteurs in de film te zien. Iedereen is een stuk ouder, dus verwacht niet veel fysieke actie en vechtscènes, alleen veel rondvliegende kogels.

Ik zei dat iedereen een stuk ouder is, maar de hoofdact, Murphy, ziet er serieus niet veel ouder uit dan in Beverly Hills Cop III. Er is een scène met Eddie Murphy en Kevin Bacon in een kamer samen. Bacon ziet eruit als de 65-jarige OG die hij is, maar Murphy ziet er nergens in de buurt van zijn leeftijd van 63 uit. 63! Laat dat even bezinken als je hem op het scherm ziet. Ongelofelijk.

Leuk om even naar te kijken nu ik met de coronabesmetting zit. Je hoeft dan niet veel na te denken, want dat doet alleen maar pijn aan mijn hoofd. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final