The Way Home (TV series) Review
De serie is een tijdreisdrama over het leven van drie generaties sterke, eigenzinnige en onafhankelijke Landry-vrouwen die op reis gaan om elkaar terug te vinden en tegelijkertijd belangrijke lessen leren over het verleden van hun familie. In dit laatste seizoen bereidt Alice zich voor op haar diploma-uitreiking, maken Kat en Elliot plannen voor hun relatie, en komt het mysterie rondom de moeder van Elliot aan bod. __________________________ Review: Het is zo'n feelgood-serie met mysterie, intrige, diepgang, bijzondere personages, emotie en een goed verhaal. Ik heb talloze keren gehuild tijdens de serie en was betrokken bij elke tijdlijn en alle personages. Ik leefde mee met elk verhaal. Meestal zijn er bij series die tussen tijdlijnen springen stukken waar ik niet kan wachten om terug te keren naar de personages die me het meest interesseren, maar dat was hier nooit het geval. Ik vond het ook geweldig dat het mysterie en de intrige niet afhankelijk waren van schrikeffecten, geweld...