3 Kaartlegging


Er komt een einde aan het gevoel vast te zitten.
Maar dan is de vraag, vast aan wat?
Als ik de kaarten bekijk dan komen de kleuren blauw, lila en paars naar boven, wat me doet denken aan de 3 bovenste chakra's (keel, 3de oog en kruinchakra)
Er gaat inspiratie binnenkomen via het kruin- en 3de oog chakra, inspiratie die voor jouw situatie van toepassing is.
Je gaat je hier ook durven over uitspreken.
Iets wat je al heel lang niet aangedurfd hebt.
Je angsten hierover worden ook weggenomen, zodat het uitspreken nog iets makkelijker wordt.

Neem dan ook actie als de inspiratie binnenkomt. Stel het niet uit want je denkt misschien ik zal het morgen wel doen.
Van uitstel komt afstel zeggen ze.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final