Moos


De motor van Moos wordt tijdens een ritje in het voorjaarszonnetje afgesneden door een vrachtwagen en belandt in de sloot. Nat en met een forse snee in zijn voorhoofd kruipt Moos uit de sloot. Er stopt een Audi cabrio met een blonde schoonheid naast hem, de dame roept : "Is alles goed met je....kan ik je helpen ?". Moos nog wat verward knikt vriendelijk. De dame zegt: " stap in, ik woon hier vlakbij en ik ben verpleegster, dan kijk ik even naar je wond en geef ik je een droog joggingpak". Moos stapt in , kijkt naar haar flinke borsten en kort rokje en zegt: "ja, dank je, maar ik denk dat mijn vrouw dit niet leuk vindt". De dame antwoordt: "dat vindt ze best goed, een beetje zorg na zo een ongeluk". Als ze bij haar huis gekomen zijn, stopt de dame Moos onder de douche, verzorgt zijn wond, geeft 'm een schoon joggingpak en een glas hete thee". Moos is dankbaar en zegt: "ik vindt het heel lief en aardig, maar mijn vrouw Sjellie....keurt dit niet goed hoor". De dame zegt: "natuurlijk vindt ze dat goed, weet je wat, je blijft nog een uurtje, dan masseer ik je zere plekken even en daarna breng ik je naar huis.....maar vertel eens, waar is jouw vrouw dan nu ?".
Moos antwoordt: "ja, ik denk nog bij de sloot".

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final