Moos


Moos komt helemaal aangeslagen bij de Rabbijn en zegt: " Rabbijn, ik heb zo een spijt van wat ik gedaan heb, ik heb mijn lieve vrouw bedrogen......gisteren met mijn secretaresse, op mijn kantoor, we hebben al onze kleren uitgetrokken en staan zoenen en......".
De Rabbijn zegt: " wat ik wil weten.....heb je het gedaan of heb je het niet gedaan ?".
Moos antwoordt : "nou, gedaan is niet het juiste woord, ik heb 'm er tegenaan gehouden".
De Rabbijn zegt: " er tegenaan houden is het zelfde als erin stoppen , laat het de 1e en de laatste keer zijn en zie je het collectebusje daar staan....stop er een briefje van €. 50,- in en ga naar huis".
Moos pakt zijn portemonnee , pakt er en biljet uit, loopt langs het busje, tikt met het briefje van €.50,- tegen het busje en gaat weg. De Rabbijn roept : "heee heee je houdt het er alleen maar tegen aan !".
Moos draait zich om en roept : "het zijn uw woorden....er tegenaan houden is het zelfde als erin stoppen".

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final