De ziel


DE LES VAN DE ZIEL

Zittend aan een ronde tafel kozen de zielen hun volgende les. Er ontstond een dappere en sterke ziel: – Deze keer ga ik naar de aarde om te leren vergeven. Wie helpt mij hierbij?

Medelevende en zelfs een beetje bange zielen begonnen te spreken: – Dit is een van de moeilijkste lessen... Het lukt je je hele leven niet. Je zult zoveel lijden. Wij hebben medelijden met je. Maar we houden van je en we zullen je helpen... Een ziel zei tegen hem: –

Ik ben klaar om met je mee te gaan naar de aarde en je te helpen. Ik zal je echtgenoot worden. In ons gezinsleven zullen veel problemen mijn schuld zijn en jij zult leren mij te vergeven.

De tweede ziel zuchtte: – Ik kan ook een van je ouders worden, ik kan je een moeilijke jeugd bezorgen, dan zal ik in je leven ingrijpen, het je moeilijk maken, en je zult leren mij te vergeven.

De derde ziel zei tegen hem: – En ik zal een van je bazen zijn en ik zal je vaak oneerlijk en arrogant behandelen, zodat je het gevoel van vergeving kunt leren voelen.

En andere zielen stemden ermee in om hem op verschillende tijdstippen te ontmoeten, om de les kracht bij te zetten... Dus elke ziel koos zijn eigen les, verdeelde zijn rol, bedacht een onderling verbonden levensplan waarin ze elkaar zouden leren en instrueren, en kwam naar de aarde om deze te verwezenlijken.

Maar er is een eigenaardigheid van zielen: op het moment van geboorte wordt hun geheugen gewist. En slechts enkelen realiseren zich dat veel gebeurtenissen niet toevallig zijn en dat elke persoon in ons leven verschijnt precies op het moment dat we deze het meest nodig hebben om een ​​les te leren...

Ik wens je succes bij het leren van de lessen van het leven.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final