Ferrari


De Rijkspolitie zet een rode Ferrari aan de kant van de snelweg en ziet dat er een oude dame achter het stuur zit, de agent zegt : "Goedemiddag Mevrouw, heeft u enig idee waarom ik u aan de kant zet ?". De oude Oma zegt : "nee agent, geen idee". De agent zegt: "U rijdt in een snelle Ferrari en we zien dat u maar 58 kilometer per uur rijdt op deze snelweg en dat is een beetje gevaarlijk ". DE oude oma zegt: " Oh, wat erg, neem me niet kwalijk, maar ziet U, deze auto is net nieuw en van mijn zoon en hij wou beslsit dat ik er even een half uurtje in ging rijden, maar nu snap ik het is zag overal borden met A58 en vandaar dat ik dacht niet harder dan 58, stom he ?". De agent richt zich vervolgens tot de oude Opa die onderuitgezakt en lijkbleek op de passagiersstoel zit en zegt : "en u, meneer....u had ook geen idee ?". De Opa zegt: " agent, laat u mij met rust, dat ouwe stuk eigenwijs, ik ben nog aan het bijkomen, we komen net van de N231, je kan mij weggooien.....".

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final