Theebladeren


Theebladeren
Vooruitziendheid


De kaart met de Theebladeren brengt je terug naar de werkwijze van de oude waarzeggers die in een tijd vol mysterie en magie een glimp konden opvangen van de toekomst in de vormen die
onder in je kopje gevormd werden. Zo doen zigeuners dat. Het is nu tijd voor jou om je ogen en je hart te openen en je oude bloedlijnen te onderzoeken. Of je nu Roma-bloed hebt of niet, je
moet het heilige werk van je voorouders erkennen, want zij zullen je helpen vanuit het rijk der geesten. Met vooruitziendheid en innerlijke kennis zul je duidelijk de boodschappen en vormen kunnen lezen van wat je te wachten staat.

Spreuk
Ik zie de waarheid in de thee.
Het werk van de ouden helpt me hiermee.
Mijn ogen gaan open, ik ben sterk en geheeld.
Mijn toekomst ligt open en komt nu in beeld.

Andere verklaringen
Het is tijd om onopgeloste problemen in je relaties aan te pakken. Onderzoek je bloedlijn. Je hebt je paragnostische gave van een voorouder geƫrfd, Denk aan magische verhalen over vroeger
tijden die je als kind al hebt gehoord, Kijk altijd naar het grotere plaatje. Ga je toekomst met open ogen tegemoet. Ontspan en drink een kopje thee!

Over theebladen
De traditie van het lezen van theebladeren komt uit Aziƫ, het Midden-Oosten en het oude Griekenland. Toen de thee vanuit China Europa had bereikt, begonnen de rondtrekkende zigeuners de toekomst van Europese mensen te voorspellen uit theebladeren.De tijd waarin iedereen rondom de tafel zat en oma de theebladeren las in de porseleinen kopjes is aan het voorbij gaan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final