Ome Goli


Ome Goli staat voor de rechtbank, hij heeft in een dolle bui een blik perziken gestolen bij de Appie. Tante Essie is natuurlijk meegegaan en de rechter vraagt : "Meneer Cohen, waarom heeft u dat blik gestolen ?. Ome Goli antwoordt : "ja Edelachtbare, ik weet het ook niet meer, we kunnen het best betalen, dus ja, het spijt me ontzettend". De rechter vraagt : "vertelt u mij eens, hoeveel perziken zaten er in dat blik ?". Goli zegt: " vier perziken, Edelachtbare". De Rechter zegt: " dan zal ik het redelijk houden, ik veroordeel u dan tot vier weken gevangenis". Tante Essie staat op, zwaait met haar handen en gilt : " Meneer de Rechter, hij heeft ook nog een blik doperwtjes gestolen hoor.......".

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final