Rabbijn


Sjellie komt de Rabbijn tegen en die zegt : " Hallo, jou heb ik toch verleden jaar getrouwd ?". "Ja", zegt Sjellie dat klopt". De Rabbijn vraagt: "en......zijn er al jeledjes (kinderen)?".
Sjellie zegt: "Nee, helaas, we zijn druk bezig , maar het wil maar niet lukken....". De Rabbijn antwoordt: "Nou, ik vertrek morgenochtend naar Israel en ben Maandag in Jerusalem bij de muur, dan stop ik er wel een klein briefje in voor jullie".
Jaren later loopt Sjellie de Rabbijn weer tegen het lijf, de Rabbijn groet en vraagt: "nou......al jeledjes (kinderen)?".
Sjellie antwoordt: "Ja, Rabbijn twee drielingen en verleden maand nog een baby erbij". De Rabbijn zegt: "dat is mooi, mazzeltov, je zal het wel druk hebben thuis......is je man nu bij de kinderen?". Sjellie antwoordt: " nee, die is een week naar Jerusalem , zoeken in de muur om dat fijne briefje van u eruit te trekken".

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final