Vlinder Boodschap


Jezelf zijn dat staat je het mooiste. Onthoud: liefde zal je nooit afkraken of pijn doen. Als men eisen stelt over hoe jij moet zijn of wat je wel of niet kunt zeggen, vraag je dan af of het veilig genoeg is voor jou om bij de ander te zijn.

Ik heb een tijd gekend dat ik anderen, dat waren familieleden, liet bepalen wat ik deed en hoe ik moest zijn. Het enige wat ik wilde is dat ze van mij hielden. En dat konden ze ook niet. Ik dacht dat ik fout was. Niet goed genoeg voor hen. Wat ik ook deed, blijkbaar deed ik het gewoon fout.

Jaren later weet ik nu dat het mijn energie was waar ze een allergie voor hadden. Zo hadden ze een bepaalde ‘macht’ over mij door steeds te schreeuwen en erop te wijzen wat ik fout deed in hun ogen.
Nu ik een vreedzaam leven leid, laat ik niemand meer toe, ook niet online, die onprettige woorden met mij deelt of lelijk doet. Ik kies voor liefde. En wie liefde komt brengen is welkom in mijn leven. Tot nu toe is dat op een hand te tellen. Maar liever in liefde leven dan constant in de stress met veel mensen.
Dus raak je vaak in de stress of raak je op onverklaarbare wijze overprikkeld, weet dat de mooie energie van jou een ander kan irriteren. En het kan zelfs afgunst en jaloezie oproepen bij anderen. Zij voelen jouw innerlijke kracht en intentie van jouw mooie hart. Degene die jou leuk vinden, die zullen dat laten blijken. Dan stroomt het tussen jullie op een natuurlijke wijze.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final