When Calls the Heart - Season 11 review


 Ik vind het moeilijk om te kijken! Ik vond de show vroeger zo leuk, maar wie er ook aan de touwtjes trekt, bij WCTH hebben de big shots alles veranderd!!

Elizabeth is zo veel veranderd in de laatste 11 seizoenen. En niet ten goede.. Toen ze bij Jack was, was ze een lief, liefdevol, zorgzaam persoon die iedereen bewust pijn zou doen!!! Ze is niet het meisje dat we kennen sinds seizoen één. Er is iets met haar gebeurd. Ze is veranderd in een mannenvalstrik die de gevoelens van mannen gebruikt en het niet kan schelen hoe ze ze traint en kapotmaakt. En ze kan haar eigen gevoelens niet eens achterhalen, dus ze doet gewoon pijn. Iedereen

Ik hou van je. Ik hou niet van je. .. (Schrijvers hebben jullie een tia opgelopen ? ). .. Ik kan me niet herinneren waarom ik haar personage eigenlijk zo leuk vond.. Te veel drama!!

Wat ze Nathan en Lucas heeft aangedaan, past niet bij het hele WCTH-hartverhaal.

Over een verkeerd begrepen, rijk meisje dat naar een stad komt om de leraar te zijn van een klein stadje met gebroken vrouwen en kinderen, om hen te helpen genezen van een vreselijke tragedie. Ze deed dat absoluut. Ze maakten haar de held en toen vonden ze iemand op wie ze verliefd kon worden. Hij stierf... Ze rouwde om hem.

Toen verloor de show alle realiteitszin.

De show gaf haar genoeg tijd om te rouwen om het overlijden van haar man. Toen vonden ze een nieuwe liefde voor haar, en dat ontplofte allemaal in ons gezicht.. Ze hebben de hele show over haar liefdesleven laten gaan.. En nu.:( Bah bah , beetje mysterie er in : ? waar sloeg dat eigenlijk op. Vanaf dat Janette in beeld kwam wist je al dat zij de dader was.
Had echt Little house on the prairie kunnen worden, maar het is echt de verkeerde kant op gegaan.
Geen personages waar je een hekel aan kunt hebben , alleen als ze echt niet kunnen acteren... Geen goede verhaallijnen. Hope Valley is altijd super schoon, iedereen is netjes gekapt en gekleed... Ik weet niet hoor, komt bij mij raar over.
Ik vind dat kind die Jack Jr speelt behoorlijk irritant, weet dat hij lijntjes moet opzeggen, maar ik was blij als die weer uit beeld verdween.

En dat de finale ? Wat gaan we krijgen in seizoen 12 ? Gezeik over Jack ? Sta daar niet op te wachten.

Vind je seizoen 11 wel of niet leuk en waarom?

Eind van de maand gaat With-Love streaming hier de deur weer uit. Bijna 100 euro voor een jaar waar je niks aan hebt. Wekelijks wachten tot er een keer een aflevering wordt uitgezonden terwijl in Amerika de serie al online staat bij DailyMotion en je alles achter elkaar door kunt kijken. Neem de reclames wel voor lief, ga niet meer betalen voor de bagger die op die steamingsdienst staat.
Terug te komen op WCTH, ik ben dus weer teleurgesteld in dit seizoen En jij ?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final