3 Kaartlegging


De energie mag op dit moment nog wat chaotisch aanvoelen.
We komen immers voor de meeste onder ons uit een drukke periode.
We mogen echt terug wat balans gaan zoeken hierin.
Wat me ook opvalt in de kaarten is dat er ook meestergetal 22 en 33 ligt.
Meestergetal 22 staat voor het in evenwicht brengen van de spirituele en materiƫle wereld.
Het meestergetal 33 nodigt je uit om je innerlijke wijsheid aan te boren, je gevoel van eigenwaarde te vergroten en een zinvolle bijdrage te leveren aan de wereld.
Het mag nu allemaal nog wel wat chaotisch aanvoelen. (Zo voelt mijn boodschap vandaag ook aan)
Je mag erop vertrouwen dat de energie weer meer tot rust gaat komen.
Maak er een fijne (werk)dag van.
En als het mogelijk is, las een rustmomentje in.....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final