The Perfect Couple (TV Mini Series 2024)


 Het is het trouwseizoen op Nantucket, ook wel bekend als de zomer; het gezicht van een bruid die over Main Street racet is net zo gewoon als de zon die ondergaat op Madaket Beach. De bruiloft van Otis-Winbury belooft een onvergetelijke gebeurtenis te worden: de rijke ouders van de bruidegom hebben geen kosten gespaard om een ​​weelderige ceremonie te houden op hun landgoed aan de oceaan. Maar het zal om de verkeerde redenen onvergetelijk worden nadat er een tragedie plaatsvindt: er wordt een lichaam gevonden in Nantucket Harbor, slechts enkele uren voor de ceremonie - en iedereen in het bruidsgezelschap is plotseling een verdachte. Terwijl politiechef Ed Kapenash de bruid, de bruidegom, de beroemde mysterieuze romanschrijfster van de bruidegom en zelfs een lid van zijn eigen familie interviewt, ontdekt hij dat elke bruiloft een mijnenveld is - en geen enkel stel is perfect.

Als je van moordmysteries houdt en een paar uur over hebt om te bingewatchen, geef deze dan een kans.

Ik ben dol op moordmysteries en heb er de laatste tijd zin in {mogelijk vanwege het aankomende "griezelseizoen"}. Het enige wat ik miste, was de spanning die de meeste mysteries hebben. Ik denk dat het daardoor meer een zwarte komedie zou worden? Er zijn een paar "WTF"-momenten en momenten die je wenkbrauwen doen fronsen van verwarring. Gelukkig vallen de puzzelstukjes op hun plaats. Je moet alleen geduld hebben.

Mijn favoriete onderdeel van mysteries is om een ​​vroege gok te wagen en je daaraan te houden. Ik vind het leuk om gelijk te hebben, maar het is ook leuk om ongelijk te hebben en geschokt te zijn. Zonder enige kennis van het boek en strikt afgaande op de trailer, is het niet moeilijk om te raden dat Merritt het slachtoffer van de show was. Niet om op te scheppen, maar ik gokte meteen dat Abby haar moordenaar was. Er waren momenten dat ik kreunde en dacht dat het een ongeluk zou blijken te zijn. Ik dacht ook dat het misschien een vreemde wending zou zijn als het allemaal nep was zodat Greer inhoud had voor haar volgende boek. Maar het was simpeler dan dat. Abby had een paar hele vreemde dialogen op het politiebureau waardoor ik bijna dacht dat ze een sociopaat zou kunnen zijn. Ze probeerde niet eens emoties te veinzen, meer een houding van "Ja, ik ben getrouwd met een gek gezin." Totdat ze in de zon lag en haar rare striaecrĆØme opsmeerde, vermoedde ik dat ze misschien niet eens echt zwanger was. {Eerlijk gezegd, welke zwangere vrouw zou proberen een gevecht te beĆ«indigen en zich dan meer zorgen maken over het krijgen van taart op haar jurk dan over het feit dat haar baby gewond raakt??} Haar opmerking over het feit dat ze een blanke vrouw is, deed me denken "Is dat haar denkwijze? Dat ze echt weg zou kunnen komen met moord alleen omdat ze blank is?" In plaats daarvan moet ze gedacht hebben dat zwanger zijn haar vrijkaart was, want dat was haar argument. Ze is zo onaardig dat je niet eens medelijden met haar hebt. Ik had echter niet verwacht dat haar motief zou zijn wat het was. Ik dacht dat ze misschien jaloers was op Merritts vriendschap met Amelia en dat het een ruzie was die uit de hand liep. Of Merritt ontdekte dat ze niet echt zwanger was {toen ik nog steeds aannam dat ze nep was} of misschien dacht ze dat Tom een ​​affaire met haar had. In plaats daarvan kwam het allemaal neer op hebzucht over een aanstaande 18e verjaardag en trustfonds.

Ik had niet verwacht dat het einde zou zijn wat het was, maar ik was blij. We vinden Greer meteen niet leuk en dat verandert niet. Maar dan wordt ze het eindelijk zat om in een leugen te leven en in een disfunctioneel huwelijk. Het brengt de bal aan het rollen voor iedereen om "vrij" te zijn {behalve Abby, haha} en verder te gaan. Ik vond het leuk dat ze de moeite nam om Amelia te vinden en haar zegen te vragen voor het nieuwe boek en het klinkt alsof ze vrienden zullen worden, of in ieder geval beleefd.

Ik begreep de keuze voor een openingsthema in flashmobstijl niet, maar ik haatte het ook niet. Al met al,Ik zou zeggen dat dit het kijken waard is. Verwacht alleen niet dat je er helemaal weg van bent en dan komt het wel goed.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final