3 Kaartlegging


 Ik kreeg door dat ik eerst even het boekje moest vastgelegd voor de Kleine Vlinderjongen.

En dit is het stukje waarvan ik kippenvel kreeg, dus ook met jullie mag delen.
"Dit is een kaart die iemand voorstelt die zich thuisvoelt bij zijn gevoeligheid en paranormale gaven. Iemand die in staat is om de wereld te helpen door gewoon zichzelf te zijn, diegene te zijn die de persoon in zijn kern is, en door zijn prachtige, aangeboren en intuïtieve talenten gebruiken."

En nu krijg ik door dat ik me mag richten tot diegene die met spiritualiteit bezig zijn maar dat stiekem doen, tussen de 4 muren uit schrik voor wat de anderen wel niet van je gaan denken.

Ik weet dat het een beetje beangstigend kan zijn om hiermee naar buiten te komen, ik heb het ook lang "geheim" gedaan.
Mijn kaartjes kwamen alleen maar boven als er niemand thuis was. Dat ik kaartjes had, wist niemand, want ik verstopte die.
Maar hoe meer ik ermee bezig was, hoe meer het gevoel naar buiten kwam om hier meer mee te doen.
Ik voelde dat ik anderen kon en mocht helpen met mijn boodschappen.
De mensen in mijn omgeving doen er soms nog wat lacherig over, sommige hebben zelfs schrik dat ik hen kan veranderen in een kikker of dat ik met volle maan weg vlieg op mijn bezem 🤭😅

Maar het belangrijkste is dat ik al heel veel mensen handvaten kunnen geven heb om verder te gaan in hun proces, op hun pad.

En dat is wat wij allemaal mogen doen.
Heb je gaves, voel je dingen aan, kan je overweg met de kaarten.
Kom ermee naar buiten, stap door die poort.
We kunnen allemaal samen zoveel anderen helpen.
Laat je lichtje zoveel mogelijk schijnen, de wereld heeft nog meer licht nodig.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final