In de nachten


In de nachten zo donker en stil voel ik mij thuis.
Dan zie ik het universum met het blote oog en voel ik de eenheid op zijn sterkst.
Er is dan verbinding, ik ben dol op de rust van het slapende volk. Ik voel eenheid met de dieren die net zoals ik heimelijk genieten van het licht dat zich openbaart uit slapende harten die zich onbewust ontvouwen in hun dromen.
In de nachten word ik niet gestoord, er zijn geen oordelen geen lijden het geruis van mensen hun gedachten valt weg, pure energie die stroomt.
Niet te zwijgen over mijn droomstaat waarin ik wakker ben en realiseer dat problemen van overdag niet voor mijn onderbewuste bestaan.
Ik ben gek op de nacht want dan kom ik thuis.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final