666 Park Avenue (TV Series 2012–2013)


 Als je één wens mocht doen, wat zou dat dan zijn? En wat zou jij doen om het te krijgen? Op 666 Park Avenue kunnen al je dromen en brandende verlangens werkelijkheid worden: rijkdom, seks, liefde, macht en zelfs wraak. Maar wees voorzichtig met wat je wenst, want de prijs die je betaalt... kan je ziel zijn. Welkom bij The Drake, het eerste appartementencomplex aan de Upper East Side van Manhattan. Eigendom van de mysterieuze Gavin Doran (Terry O'Quinn) en zijn sexy vrouw Olivia (Vanessa Williams), The Drake is de thuisbasis van tientallen bewoners die zich er niet van bewust zijn dat ze in de duistere omhelzing van bovennatuurlijke krachten leven. Ze denken dat hun dromen allemaal uitkomen, maar ontdekken dat ze verleid zijn tot het sluiten van, wat voelt als, een deal met de duivel. Wanneer een jong echtpaar uit het Midwesten - Jane Van Veen (Rachael Taylor) en Henry Martin (Dave Annable) - wordt ingehuurd om The Drake te beheren, ontdekken ze al snel dat kwaad, obsessie en manipulatie een thuis hebben.

Ik vind het echt jammer dat deze show na één seizoen werd geannuleerd. Wat is er niet zo leuk aan een oud, prachtig mysterieus gebouw. Ik heb het hele seizoen op Netflix in 4 dagen bekeken en besefte pas bij de laatste aflevering dat de show was geannuleerd. Ik ben blij dat ze een einde hebben gemaakt, maar ik ben er zeker van dat als de show had mogen doorgaan, er nog meer fantastische wendingen en fantastische afleveringen hadden kunnen plaatsvinden. Ik hield van de liefdesdriehoek-verhaallijn, het had een aantal geweldige wendingen en een fantastisch einde. We hebben ook nooit echt kunnen zien wat er in de doos zat. Ik denk dat ik nog steeds aan het pruilen ben dat er geen seizoen 2 in mijn toekomst zit. Er hadden zoveel meer fascinerende verhalen met verschillende huurders kunnen zijn en ik had graag willen zien of Gavin Doran echt slecht was of dat hij misschien het minste kwaad was dat had kunnen zijn.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final