Het is het verhaal


 „Het is het verhaal dat je jezelf vertelt.

dat ervoor zorgt dat je lijdt
en dus als je leert het verhaal te veranderen,
je zult geen pijn meer ervaren.

Je kunt het verhaal wijzigen van 'Ik heb gefaald. '
naar 'Dit was een waardevol en noodzakelijk onderdeel van het pad van mijn ziel,
waardoor ik wijsheid verkrijg die ik anders niet zou hebben verkregen. '

Van 'Ik werd afgekeurd'
naar 'Ik werd omgeleid naar een kans of situatie die beter bij me paste en die me beter kon waarderen. '

Van 'Ik was een misfit'
naar 'Ik was gewoon in een omgeving die niet in lijn was met mij of mijn energie, en ik vertrouw erop dat er mensen zijn die dat wel zijn. '

Van 'Ik werd in de steek gelaten'
naar 'Door in de steek gelaten te worden, heb ik geleerd mezelf nooit in de steek te laten en altijd voor mezelf te verschijnen als anderen niet voor me komen opdagen. '

Van 'Ik kwam tegenslagen tegen'
naar 'Ik heb omwegen op mijn pad meegemaakt die, hoewel ze voor mijn menselijke zelf misschien teleurstellend leken, in lijn waren met het pad van mijn ziel en ik kan me overgeven aan een hogere visie voor het welzijn van alles wat ik op dit moment kan zien. '

Van 'Ik heb een hartzeer ervaar'
naar 'Ik heb ontdekt hoe ik onvoorwaardelijk kan liefhebben, zelfs als liefde niet wederzijds is, en die liefde voor mezelf kan weerspiegelen. '

Van 'Ik ervoer eenzaamheid'
naar 'Ik heb geleerd mijn eigen gezelschap te waarderen en ervan te genieten, zodat mijn aanwezigheid nu een geschenk is voor anderen, omdat ik in staat ben mezelf te troosten en me in mijn eentje heel, compleet en gelukkig te voelen. '

Dus als je merkt dat je pijn voelt,
laat het jezelf helemaal voelen,
en dan leren om het verhaal dat je jezelf vertelt te veranderen,
en alles komt goed.”

Woorden van Tahlia Hunter

Kunstwerk van KatarĆ­na VavrovĆ” Artist

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final