The Hunger Games: The Ballad of Songbirds & Snakes (2023)


 Het verhaal van Coriolanus Snow, jaren voordat hij de tirannieke president van Panem zou worden. Hij is jong, zeer vastberaden en hoewel de familie Snow in moeilijke tijden is beland, ziet Coriolanus een kans op een verandering in zijn lot wanneer hij wordt gekozen als mentor voor de 10e Hunger Games, maar zijn vreugde wordt verstoord wanneer hij wordt toegewezen om een ​​meisje genaamd Lucy Gray Baird uit het verarmde District 12 te begeleiden.

Ik heb zo lang op deze film gewacht vanwege de negatieve reacties die Rachel Zegler kreeg - vanwege haar opmerkingen over de vorige Sneeuwwitje-film - en ik wachtte erop dat ze zou bewijzen hoe fantastisch ze is en hoe de wereld haar in een kwaad daglicht stelde omdat ze gewoon een mening had!

Ze bewees dat ze een geweldige actrice is, die magnetisme en prachtige vocalen heeft!

Ik heb het boek nooit gelezen, maar heb enorm genoten van de andere films en nu heb ik het gevoel dat deze film een ​​van mijn favorieten was, het is interessant om te leren hoe de hele spelen begonnen en hoe het op televisie werd uitgezonden voor de mensen van het Capitool.

President Snows - jongere achtergrondverhaal - was ook erg interessant om te ontdekken en laat de kijkers zien hoe hij zo koud werd als zijn achternaam aangeeft.

Het is grappig hoe liefde je gek kan maken en alles op het spel kan zetten...

Maar ook alles op het spel zetten voor iemand en dan je ware aard laten zien... en dan beseffen dat je elkaar eigenlijk niet eens kent, als het te laat is, kan je ook een beetje gek maken.

Snow had het gevoel dat hij zijn tijd en energie verspilde en dat snap ik, maar hij zou het nooit volhouden met Lucy, want zij had een totaal andere, vrijgevochten mentaliteit die zich nooit aan de regels van de hoofdstad zou houden.

Heel interessant verhaal, ga het zien!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final