Wat is het geheim


 „Wat is het geheim om vooruit te komen

en een beter leven creëren?
Het is dit:
De woordenschat die ik gebruik
staat alleen in de tegenwoordige tijd:
Ik spreek niet over wat er is gebeurd
noch van wat er nog niet is gebeurd
maar alleen van wat ik op dit moment doe, ben en creëer.

Voor het verleden
is gekomen en gegaan,
en de toekomst is slechts
een vervolg
van dit huidige moment
en door goed te leven in dit moment,
Ik creëer een mooie en mooie toekomst voor mezelf.

En dus zal ik mijn aandacht op het heden houden
zoals waar ik nu ben
is waar de alchemie plaatsvindt.”

Woorden van Tahlia Hunter

Kunstwerk van Kate Morgan Art

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final