Liefde


Liefde


Vriendelijkheid -welwillendheid-delen
ontvangen

Door de ware liefde voor uzelf wakker te
maken ontsteekt u uw vermogen om ware
liefde te geven en te ontvangen.

Verhaal van de kaart
Het is vroeg in de morgen... of laat op de avond. Misschien hebt u al een hele dag achter de rug, of bent u pas vijf minuten bezig. U bent in een heel goed humeur, of misschien bent u heel gestrest
Het maakt me niet uit. Hier ben ik. Volledig aanwezig, volledig verbonden, volledig toegewijd. Klaar om te spelen, klaar om te wandelen, klaar om gewoon te zijn. Ik vraag niets anders van U
dan uw aanwezigheid naar het nu te brengen, zodat ik de energie die ik in mijn hart heb voor u en het hele leven kan delen. Ze stroomt over. Ze kan niet worden onderdrukt. Het is onvoorwaardelijke liefde.

Boodschap van de kaart
Liefde is de meest genezende, harmoniserende en opwekkende energie die ooit door ons lichaam kan stromen. Als we in staat zijn echt liefde te geven en te ontvangen zonder voorwaarden, ontsteken we een innerlijke vlam in onszelf die elk aspect van ons leven bekrachtigt en verlicht.
Deze kaart stimuleert om te ervaren dat u niet geeft om iets terug te krijgen, maar om het intense plezier van het geven.
De eenvoudige handeling van het delen van een glimlach of iemand een knuffel geven... het maken of geven van een cadeau zonder speciale reden... iets attents zeggen of een rustig luisterend
oor op een moment van onverwachte behoefte... het zijn allemaal daden van liefde.
Wat we ons vaak niet realiseren is dat de liefde die we het liefst willen ervaren, de liefde die bovenaardsheid uitstraalt, een liefde is die diep vanuit onszelf komt. Deze kaart stimuleert onvoorwaardelijke 'eigenliefde'. Niet alleen van onszelf houden als we de race hebben gewonnen of zijn afgevallen, de baan hebben gekregen of het huis hebben gekocht, maar elk moment gewoon
omdat we zijn wie we zijn. Door zelfliefde zullen we merken dat we vanzelf geven en ontvangen op manieren die we nooit hadden kunnen bedenken.
Leer van uzelf te houden om al uw kleuren, sterke punten, fouten en emoties... in uw lichtheid en uw schaduw. Houd voldoende van uzelf om te letten op wat u eet, met wie u tijd doorbrengt en
hoe u er elke dag uitziet en zich voelt. Toon liefde voor uzelf door uzelf toe te staan te genieten van het leven en plezier te maken.
Houd van uzelf gewoon omdat u uzelf bent! Wacht niet langer om uzelf toestemming te geven dit prachtige elixer te ervaren.
Door ware liefde voor uzelf opent u de weg naar de ervaring van liefde op alle niveaus in uw leven. Waar u ook bent op die weg, weet dat liefde een keuze is die zich elk moment presenteert
Door echte 'zelfliefde' teweeg te brengen ontsteekt u uw vermogen om ware liefde in uw wereld te geven en te ontvangen. Leef in liefde.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final