En ze zei


En ze zei:
„Kijk hier, je ziet deze gebarsten spiegel,
Hoe het je spiegelbeeld niet nauwkeurig terugkaatst
Met al deze verbrijzelde fragmenten
En gekartelde onderdelen die alle kanten op gaan?
Dit is hoe jij jezelf ziet
Wanneer je op zoek bent naar wat je waard bent
In de ogen van anderen
Wie heeft zijn eigen verdraaiing en beperkende overtuigingen
Gebaseerd op wonden, angsten, zekerheden en negatieve ervaringen uit het verleden
Dat ze op jou projecteren.”

„Hoe kan ik mezelf nauwkeuriger zien?” vroeg het jonge meisje.

„Liefs, mijn kind.
Bekijk jezelf door de ogen van liefde,
En u zult een perfect, duidelijk en ongerept beeld vinden dat meteen bij u begint.
Er was nooit iets mis met jou,
Je hoefde alleen maar de reflectie te corrigeren.”

Woorden van Tahlia Hunter

Kunstwerk van Shawna Erback

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final