Ik hou van je


Ik hou van je om de manier waarop je me laat zijn

Liefde zal je in staat stellen een beter persoon te zijn, veel gelukkiger en voller, en dat wordt doorgegeven aan anderen. Vergeet nooit de kracht van een 'ik hou van je'.

Elke keer als we over liefde praten, doen we dat meestal in de eerste persoon, die onze emoties verwerken. Als ze zeggen dat ik van je hou, weten we hoe we ons voelen, maar er is iets anders. Hoe laat deze simpele zin, zo eenvoudig en complex tegelijk, je voelen?

Ik hou van je zijn geen eenvoudige woorden die willekeurig, zonder diepgang en zonder gevoel gebruikt kunnen worden. Ze hebben een enorme emotionele last die verder gaat dan het moment, omdat het je leven kan veranderen.

Een “Ik hou van je” verandert levens

Als je zegt dat ik van je hou tegen iemand, laat je een heel belangrijk deel van je gevoelens zien. Je vertelt hem dat dit wezen bijna net zo belangrijk voor je is als jij jezelf. Het mag dus niet op een triviale manier worden gebruikt.

We mogen nooit vergeten dat een “ik hou van je” niet alleen gevoelens opwekt bij de ander, maar ook anders maakt. Vandaar de verantwoordelijkheid om het met mate, wijsheid en vooral liefde te gebruiken. Want als iemand zegt dat ik van je hou, als hij dat echt meent, komt het uit het hart en hij houdt van je, en het kan je leven voor altijd veranderen, want hij heeft een enorme kracht.

Een echte “ik hou van je” verandert je wereld

Je wereld kan radicaal veranderen als iemand je vertelt dat ze van je houden. Op die manier zijn het niet alleen gevoelens die het weerspiegelt, het beĆÆnvloedt ook je manier van zijn en je eigen leven. Als iemand van je houdt, als je je geliefd voelt, lijkt alles in je leven zoveel helderder, aangenamer, aantrekkelijker en mooier. Uw realiteit licht op op een manier die alleen liefde kan veroorzaken.

Levend in een wereld van liefde, alles om je heen is doordrenkt. Plotseling beginnen de mensen om je heen, zelfs degenen die je niet erg leuk vindt, beter te worden. U ziet alles met veel meer optimisme.

Het feit dat je je optimistischer voelt, zal alles om je heen ten goede veranderen. Het zal in feite direct invloed hebben op het leven van de mensen die je dierbaar zijn, aangezien je zelf meer begrip, solidair en geduldig zult zijn.

Omdat liefde levens, werelden en bestaan verandert. Daarom, een “ik hou van je” geeft je niet alleen beter, het maakt je ook beter. En dat is echt waardevol en mooi.

“Kom bij mij slapen: we zullen geen seks hebben, hij zal ons”

-Julius Cortazar-

Een “ik hou van je” kan je ook ongelukkig maken

Een “ik hou van je” kan je echter ook ongelukkig maken, aangezien het toch twee woorden zijn met veel betekenis, maar het feit dat ze uit lege lippen komen zonder gevoel, zal een groot verdriet veroorzaken.

“De ergste manier om iemand te missen is om naast hem te zitten en te weten dat je hem nooit zult krijgen”

-Gabriel Garcia Marquez-

Een “ik hou van je” is prachtig, want het vult de ziel, de geest en het hart. Maar zolang het zin en inhoud heeft, dan veroorzaakt het gemengde gevoelens van frustratie, verdriet, verdriet en pijn.

Ik hou van je omdat je me beter maakt

Wanneer iemand van je houdt, maakt dat je een beter persoon. Het brengt geluk en liefde, wat in staat is om de ziel van ieder mens te vullen met vreugde. Liefde is iets prachtigs dat in staat is om het leven van mensen te veranderen. En als dat niet het geval is, wees gerust dat wat je ervaart geen liefde is. Daarom is het zo belangrijk om hem in je leven te lokken.

Vergeet niet dat wanneer je liefde geeft, je niet alleen je eigen leven verandert, maar ook dat van anderen. Net als de mensen van wie je houdt, maar ook anderen die je naasten.

Een verliefd en gelukkig persoon is in staat om het leven van zijn familie, vrienden, werkomgeving en iedereen om je heen positief te beĆÆnvloeden in je dagelijks leven. Daarom is het heel belangrijk dat wanneer de liefde in je leven verschijnt, je dat laat gebeuren. Hiermee kun je een beter persoon zijn, veel gelukkiger en voller, en het wordt doorgegeven aan anderen.

Vergeet nooit de kracht van een “ik hou van je”. Een enorm vermogen om overal levens te veranderen. Stop dus nooit met liefhebben en laat ze met heel hun ziel van je houden om samen een betere wereld te creĆ«ren elke dag.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final