DE SNELHEID VAN HET LEVEN


DE SNELHEID VAN HET LEVEN

Nauwelijks begon de dag en... het is al zes uur 's avonds.
Nauwelijks aangekomen op maandag en het is al vrijdag.
... en de maand is alweer voorbij.
... en het jaar zit er bijna op.
... en al 40, 50 of 60 jaar van ons leven zijn verstreken.
... en we beseffen dat we onze ouders, vrienden verloren.
en we beseffen dat het te laat is om terug te gaan...
Dus... Laten we ondanks alles proberen te genieten van de resterende tijd...
Laten we blijven zoeken naar activiteiten die we leuk vinden...
Laten we wat kleur in onze grijze...
Laten we glimlachen om de kleine dingen in het leven die balsem in ons hart brengen.
En ondanks alles moeten we in alle rust blijven genieten van deze tijd die we nog hebben. Laten we proberen de afters te elimineren...
Ik doe het nadat...
Ik zal zeggen na...
Ik zal er later over nadenken...
We laten alles voor later, zoals ′′ na ′′ van ons is.
Want wat we niet begrijpen is dat:
Daarna wordt de koffie koud...
daarna veranderen de prioriteiten...
Daarna wordt de charme verbroken...
daarna gezondheidspasjes...
Daarna worden de kinderen groot...
Daarna worden ouders oud...
Daarna worden beloftes vergeten...
daarna wordt de dag de nacht...
daarna eindigt het leven...
En dan is het vaak te laat....
Dus... Laten we niets overlaten voor later...
Omdat we nog steeds wachten tot later, kunnen we de beste momenten verliezen,
de beste ervaringen,
beste vrienden,
de beste familie...
De dag is vandaag... Het moment is nu...

Bron onbekend

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final