Voorspoed


Voorspoed
Laat je leiden door de magie.
Je hebt lang en hard geploeterd en je hebt je afge-
vraagd of je ooit de vruchten zal plukken van alles
waar je zo hard voor hebt gewerkt. Als je financië_
le verantwoordelijkheid draagt, is een beetje meer
geld zeker welkom op dit moment, Blijf kalm en
houd moed, want je voortdurende zorgen behoren
straks tot het verleden: er liggen mooie dingen op
je te wachten. Er hangt een energie van overvloed
om je heen, wat erop wijst dat het financiële succes
binnenkort voor het grijpen ligt.De rijkdom klopt
aan je deur en vraagt je om een beetje luxe binnen
te laten, want dit is een voorspoedige tijd.
De spreuk
Doe op een donderdag in de ochtendschemering
tijdens een nieuwe maan een munt in een pot. Zet
de pot en een citroenkwarts in de hoek van rijk-
dom (zuidoosten) van de kamer en zeg:
Pot van voorspoed, drager van profijt,
Magie heelt mijn financiële gezondheid
Een dagelijkse munt in de hoek van de kamer,
En alle geldgebrek gaat onder de hamer. Maak linten met wensen voor in een boom,
Geld komt nu weldra in een grote stroom.
Gele citroenkwarts helpt armoede keren,
Net als groen - de kleur van mijn kleren. Laat je pot met geld in de hoek van rijkdom staan
om magische welvaart aan te blijven trekken en
zeg. Uw magie maakt mij zo dankbaar, Uw bescherming ontvang ik zomaar.
Geef me de moed, vergroot krachten mijn, Ik overstijg mijzelf, zo zal het zijn..
Magische betekenissen
-Focus niet op geld of het gebrek ervan - je krijgt vanzelf wat je nodig hebt.
-Denk goed na voordat je iets wenst
-Er is een winstgevend zaakje op komst.
-Denk aan de wet van de aantrekkingskracht

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final