Vriendschappen loslaten ...

Vriendschappen loslaten ...

Deze vriendschappen ben ik nu "ontgroeid " .
Ik neig steeds meer naar het genieten van de simpele dingen van het leven.
Zo min mogelijk drama . Dus ook niet van anderen .

Woorden als jij bent bot als ik even geen zin heb om te reageren en me ook niet wilt verontschuldigen .
Kort gezegd omdat ik nu eenmaal niet van het vele appen houd.
Ik ben meer van verbindingen . Echt praten over kwetsbaarheid en hoe we kunnen groeien in plaats van alles neer te halen .

Het doet pijn ,dat wel,ik ben nu praktisch heel veel alleen.
Ik weet dat het me goed doet om mijn eigen focus te behouden en me te richten op mijn pad in plaats het pad van een ander.

Het doet pijn omdat ik wordt neergezet als iemand die ik niet ben ,Bot en niets weten van vriendschappen .
Ruimte om me te verdedigen wil en krijg ik ook niet .

Ik heb nu eenmaal in elke relatie ruimte nodig.
Die kreeg ik niet.

Nu heb ik alle ruimte ,dat wel en schept ook een soort van berusting.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final