Aartsengel Michaël


Je vraagt je af, wat doe ik hier? Wat moet ik hier doen? Wat is mijn levensopdracht?
Als je dit soort vragen aan jezelf stelt komen de engelen in actie, je vraag is gehoord door Aartsengel Michaël.
Je bent namelijk een lichtwerker.
Je bent dat altijd al geweest. Je hebt je altijd al anders gevoeld dan anderen. Soms heb je wel heel eenzaam gevoel, een buitenstander in de groep.
Weet dat je nooit alleen bent geweest en dat je ook nooit alleen zult zijn!
De onverwachtse veranderingen in je leven, op je werk, in je huis dragen bij aan je levensopdracht.
Onder invloed van Aartsengel Michaël word je aangemoedigd je plannen te veranderen en op een andere manier je weg soepel en harmonieus te laten verlopen.
Vraag Aartsengel Michaël om hulp en de hijj zal je helpen bij de transformatie waar je nu in zit. Hij zal je ook helpen je veilig en prettig te voelen bij de veranderingen in je leven!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final