𝐿𝐴𝐴𝑇 𝑀𝐸 𝑍𝐼𝐸𝑁 π‘ŠπΌπΈ 𝐽𝐸 𝐡𝐸𝑁𝑇


𝐿𝐴𝐴𝑇 𝑀𝐸 𝑍𝐼𝐸𝑁 π‘ŠπΌπΈ 𝐽𝐸 𝐡𝐸𝑁𝑇

'Laat mij de meest beschadigde delen van jouw Ziel zien, en ik zal jou laten zien hoe het nog steeds schittert als goud!'

Ik wil weten wie jij bent! Helemaal, met al jouw delen. Ik wil jouw Ziel zien, omdat ik je dan, en alleen dan, kan laten voelen dat je heel bΓ©nt. Jouw Ziel mag dan beschadigd voelen, maar je bent nog steeds compleet. Jouw Ziel is nog steeds Licht en vol van Liefde. Wanneer je me jouw ware Zelf toont, zal ik al jouw Licht weer op doen laaien. Ik zal je bijstaan, naast je staan, je omhelzen als je dat nodig hebt. Ik zal jouw tranen drogen, wanneer je bent uitgehuild en je oprapen als je het gevoel hebt op de koude vloer te liggen en niet meer verder kunt.

Ik zal er voor je zijn! Altijd! Wees niet bang om jouw zogenoemde zwakten te tonen. Het zijn geen zwakten, maar juist een onbeschrijfelijke kracht. Jouw beschadigde delen zal ik helen met mijn Liefde voor jou. De angst zal ik blijvend temperen door er altijd voor je te zijn. Zodra je op dat punt komt dat je niet meer verder kunt, dan ben je aanbeland bij jouw ware essentie. Vanaf dat moment kunnen we samen gaan bouwen. Daar kunnen we de fundering gaan leggen en mag jij de eerste steen neerleggen op die plek die het meest stevig aanvoelt.

Ik zal het niet voor je overnemen, maar zal je aanmoedigen aan zijlijn. Dit, zodat je zelf beseft dat je krachtig genoeg bent. Ik ben er voor je, omdat je mij jouw ware Zelf hebt getoond en dat getuigd van diep vertrouwen. Samen kunnen we de hele wereld aan en gaan we ervoor. Je bent niet voor niets bij mij gekomen. Deze Zielsverbinding is onze basis en vanuit daar mogen we verder gaan bouwen. Hoe moeilijk en zwaar het soms ook mag zijn, jij en ik zijn er tegenop gewassen. Wij zijn samen één en zullen niet opgeven!

Liefs,

© 𝑆𝐢𝐻𝑅𝐼𝐽𝐹𝑆𝐸𝐿𝑆 π‘‰π΄π‘π‘ˆπΌπ‘‡ 𝐷𝐸 𝑍𝐼𝐸𝐿

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final