DE GROOTSTE FOUT


DE GROOTSTE FOUT DIE SOMMIGE MENSEN MAKEN...

is, dat ze zichzelf blijven rechtvaardigen tegenover anderen, ze blijven proberen aan anderen uit te leggen waarom ze zeggen wat ze zeggen, waarom ze doen wat ze doen, waarom ze kiezen wat ze kiezen.

Ze blijven proberen uit te leggen hoe ze denken en voelen aan mensen die ze niet echt ZIEN/HOOR, ze niet begrijpen en niet bereid zijn om een poging te doen om ze te begrijpen.

Het simpele feit dat bepaalde mensen je niet begrijpen, dat je de behoefte voelt om jezelf steeds opnieuw tegenover hen te rechtvaardigen, zou je iets moeten vertellen over die mensen en je relatie.

Het simpele feit dat bepaalde mensen je niet begrijpen, dat je jezelf steeds opnieuw tegenover hen moet verantwoorden, is duidelijk bewijs dat ze niet op dezelfde golflengte zitten als jij, dat je niet resoneert en dat je jezelf in de trilling naar beneden laat slepen, gewoon om ze in je leven te houden.

Ik hoor zoveel mensen zeggen dat ze liefde en overvloed in hun leven willen aantrekken...

Hoe ga je liefde en overvloed aantrekken als je jezelf pijn doet door bij mensen te blijven die niet naar je luisteren, je niet horen.

Ik begrijp je niet? Dit is geen liefde!

Op een gegeven moment zul je genoeg van jezelf moeten houden om jezelf niet meer energiek naar beneden te laten trekken en jezelf op weg te zien, op je eigen tempo, naar je hoogste potentieel! "

Bron: Phil Good
Healing World

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final