Mijn lieve duif


Mijn lieve duif

Ga met mij mee, mijn lieve duif,
als je het wist,
Dat ik naar je heb gezocht,
Ik heb op je gewacht, Mijn geliefde...

Ga met mij mee, mijn lieve duif,
Hier is de prachtige tuin,
onthou altijd,
Ik loop en roep je met je naam,
Want wees bij jou, het is een verlangen van mijn hart,
dus verberg je alsjeblieft niet meer,
Achter tussen de stenen, lieve...

Ga met mij mee, Mijn lieve Duif,
Hoe verlang ik ernaar om naar jouw stem te luisteren,
Omdat jouw stem zo zoet en melodieus is om te horen,
En ik hou er echt van om steeds meer naar je te luisteren,
De prachtige gezangen zo zoet in mijn oren....

Ga met mij mee, mijn lieve duif,
En laat je dit keer weten, Mijn mooie,
De regen is voorbij en de winter is voorbij,
Niets meer dan jouw angsten
en jouw tranen, Mijn duif,
Niets meer, het ding schudt je, mijn liefste,
En ik ben hier alleen voor jou alleen...

Ga met mij mee, Mijn lieve Duif,
En vind mij,
En voel Mijn aanwezigheid meer,
En laat je ogen het zien
Overal staan ​​bloemen in bloei,
Het seizoen van bloemen van liefde die voor ons in bloei staan...

Ga met Mij mee, Mijn mooie,
Het is het seizoen van liefde voor jou en mij,
Zing voor mij en zing samen, Mijn liefste,
Want het seizoen van zingen is naar het land gekomen...

Ga met Mij mee, Mijn lieve duif,
En blijf meer naast mij,
Want jij bent Mijn Duif,
Jij bent degene, mijn mooie, in mijn ogen,
Nu en daarna...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final