Een liefdesbrief


Een liefdesbrief van degenen die zijn overleden...

Neem de liefde die je voor me hebt
En straal het naar buiten uit
Ervoor zorgen dat het anderen kan raken en beïnvloeden

Neem de herinnering die je aan mij hebt
En gebruik het als inspiratiebron
Om volledig, zinvol en opzettelijk te leven

Neem het beeld dat je van mij hebt in je hoofd
En laat het je van brandstof voorzien
Om actie te ondernemen
Grijp de dag
En word eraan herinnerd wat het belangrijkste is in het leven

Zorg goed voor me
En laat het je eraan herinneren
Om volledig voor jezelf te zorgen
En overgiet jezelf met je eigen liefde

En neem de pijn en het verdriet dat je voelt
Na mijn verlies
En alchemiseer het tot
Liefde, mededogen en schoonheid

Bouw een kasteel
Uit het wrak van mijn overlijden

En laat het je grootheid en potentieel ontsluiten
En geef je de kracht om meer te worden dan je ooit dacht te kunnen zijn

En weet dat ik je nooit echt kan verlaten
En zal altijd naast je blijven
In de geest over je waken
En dat de liefde die ik voor jou heb, voortleeft
Door de verbindingen die je vormt
De vriendelijkheid en het medeleven dat je deelt
En de toekomstige relaties en vriendschappen die je opbouwt.

En tot we op een dag herenigd zijn
Ik blijf bij je
Door de stormen en chaos van het leven
En ik sta altijd naast je
Met je wandelen, met je lachen, met je huilen en met je glimlachen

En ik ben trots op je omdat je sterk bent
Ik ben trots op je dat je dapper bent
En ik ben er trots op dat je jezelf bent.

Woorden van Tahlia Hunter

Kunstwerk van Marfy Art

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final