HONDENGEDICHT


HONDENGEDICHT

Ik ben degene die altijd op je wacht.
Jouw auto heeft een speciaal geluid dat ik in mijn zintuigen heb geprint, ik herken het uit de duizend.
Je voetstappen hebben een magische deurbel.
Jouw stem is muziek in mijn oren.
Als ik je vreugde zie, word ik er blij van!
Je ruikt heerlijk.
Jouw aanwezigheid doet mijn zintuigen bewegen.
Je wekker maakt me wakker.
Ik zie je slapen en voor mij ben je mijn God, ik ben blij dat ik over je slaap waak.
Je blik is een lichtstraal.
Jouw handen op mij, hebben de lichtheid van vrede en het prachtige teken van oneindige liefde.
Als je naar buiten gaat, voel ik een enorme leegte in mijn hart.
Ik wacht steeds op je.
Ik ben degene die je hele leven op je zal wachten vandaag, morgen en voor altijd:
Ik ben je hond!!!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final