3 Kaartlegging


Er komt verandering, die Change in the wind viel er verleden week ook uit als ik me niet vergis. Dus dat er heel veel veranderingen in de lucht hangen is wel duidelijk. Maar ik denk dat we dat allemaal wel voelen.
Welke veranderingen? Dat is voor de meeste onder ons nog niet zichtbaar, het speelt wel al in ons onbewuste.

Nu draait het erom om naar je intuïtie te luisteren, die gidst je namelijk op je pad. Wanneer je intuïtie je dan ook een ingeving geeft, neem er dan ook actie naar. Deze actie(s) zullen je sneller bij je doel brengen.
Lukt het nog niet goed om naar je intuïtie te luisteren? Dat is niet erg, dat mag je dan oefenen want we zijn gewend om ons ego de bovenhand te geven en te doen wat ons ego ons vertelt. Het ego speelt altijd op veilig, die heeft het niet zo op risico's nemen.
Be a rebel and do it anyway.


Jouw intuïtie spreekt als een heel stil stemmetje in je hoofd en spreekt ook enkel de eerste seconden van je gedachtes, daarna komt het ego er een stokje voor steken.

Je intuïtie werkt ook samen met je buikgevoel.
Als je je daarop concentreert weet je onmiddellijk of iets goed voelt of niet.
Hier weer hetzelfde met het ego, die is heel sterk in het doen twijfelen.

Vertrouw op je intuïtie en je buikgevoel.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final