Leven of geleefd worden


𝐿𝐸𝑉𝐸𝑁 𝑂𝐹 𝐺𝐸𝐿𝐸𝐸𝐹𝐷 π‘Šπ‘‚π‘…π·πΈπ‘

Leven of geleefd worden? Vaak kun je het gevoel hebben dat de wereld aan je voorbij vliegt. Door alles wat je iedere dag 'moet', neem je niet de tijd om te lΓ©ven. Je wordt als het ware geleefd door alle drukte, die zeer overspoelend en overheersend kan zijn. Alle prikkels die je ervaart, kunnen zorgen voor een bepaalde onrust en vermoeidheid, die jou laten beseffen dat je het niet (meer) in de hand hebt.

Veelal heb je het idee en gevoel dat je ergens de ware intentie mist van wat je eigenlijk zou willen. Wat is nu eigenlijk de clue van dit alles? Hoe kun je jouw leven zo vormgeven dat je een gevoel van tevredenheid en rust ervaart? De meeste tijd kost het je meer dan dat het je oplevert. Dan ben je alle ballen draaiende aan het houden en ben je ver verwijderd van jouw werkelijke missie.

Wat belangrijk is, is dat je toch een vorm van rust creΓ«ert, die je laat inzien dat je aan het hollen bent. Door de dagelijkse beslommeringen kom je vaak niet aan jezelf toe. Sta eens even stil! Neem de tijd voor jezelf en jouw werkelijke wensen en behoeften. Als je zo doorgaat, steven je af op de afgrond en heb je geen tijd meer om af te remmen. Dan vlieg je zo over de rand en val je diep naar beneden.

Om dit te voorkomen is het van belang dat je jouw leven weer in eigen hand neemt. Kies bewust voor personen en dingen die jou energie geven. Dit heb je nodig! Dit is nodig om jezelf op te laden. Die afgrond ligt er niet voor niets. Dit is om je scherp te houden en je te behoeden voor het maken van niet helpende keuzes. Leg jouw leven niet in de waagschaal, maar pak de regie terug. Dan zorg je dat je opnieuw het overzicht krijgt en heb je meer kans dat je jouw kracht kunt terugpakken.

Affirmatie: Ik heb de regie over mijn leven en zorg voor een balans in mijn energie. Ik weet wat mij energie geeft en kies voor mezelf vanuit Liefde.

Liefs,

© 𝑆𝐢𝐻𝑅𝐼𝐽𝐹𝑆𝐸𝐿𝑆 π‘‰π΄π‘π‘ˆπΌπ‘‡ 𝐷𝐸 𝑍𝐼𝐸𝐿

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final