Dagkaart


Soms gebeurt er iets in je leven, een markering die vanaf dat moment een "voor" en een "na" met zich meedraagt.
Een gebeurtenis waarbij je je bewust gaat worden wie je bent, een gebeurtenis waarbij je bewustzijn en persoonlijke groei in een rap tempo gaan toenemen
Hoe graag je dit op sommige momenten ook zou willen stoppen, wanneer dit eenmaal in gang is gezet, blijkt er geen ommekeer meer mogelijk.
Uiteraard brengt dit grote veranderingen met zich mee.
Met andere ogen kijk je naar de wereld om je heen, waarbij je meermaals zult bedenken wat het doel van deze veranderingen is.
Het leven waarin je altijd alleen maar "gewoon" deed, verdwijnt langzaam naar de achtergrond en je gaat jezelf hoe langer hoe vaker afvragen: "wie ben ik nu eigenlijk zelf, wat is mijn gevoel, welke keuzes zou ik nog graag willen maken, hoe sta ik in het leven" .
Je zult begrijpen dat dit enorm hard werken is, dat dit niet zonder diepe dalen en hoge pieken gaat.
Laat deze prachtige ontwikkeling zijn werk doen, het levert je zoveel meer voor je op...

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final