Wat is jouw geheim


„Wat is jouw geheim om kalm te blijven?” Vroeg ze.

„Ik ben een reiziger van het leven.
Ik ben hier maar een korte tijd,
Want ik ben nauwelijks op doorreis.
Ik ben met lege handen in dit leven gekomen
en ik zal met lege handen vertrekken
en op elk moment
Ik vertrouw erop dat ik heb wat ik nodig heb
En dat is wat ik nodig heb genoeg.

Ik hoef mijn pad niet met anderen te vergelijken
want mijn doel is niet hun doel
en mijn lessen zijn niet hun lessen;
Alles wat van mij wordt verlangd
Is om te zijn wie ik hier ben om te zijn.

Ik verwelkom verandering,
Wetende dat alles ondoordringbaar is
En alleen dat wat echt is, zal blijven bestaan.

In de stormen van het leven
Ik vind innerlijke stilte,
Wetende dat de tijdelijke emoties die ik voel
zijn slechts bezoekers.

En ik ben niet bang voor pijn,
Want ik weet dat ik verlichting zal vinden
en die pijn is gewoon een boodschapper,
en dus verwelkom ik het met mededogen,
en vroeg: „Wat ben je hier om me te leren?”

En ik omarm elke stap van mijn pad,
Wetende dat daarin de bestemming ligt
en bij elke stap die ik zet,
Ik ben liefde waard.

En ik bevestig dagelijks voor mezelf,
„Mag mijn licht schijnen
Over degenen die zich momenteel in het duister bevinden,
En moge de wereld een andere plek zijn
Omdat ik erin zit.”

Woorden van Tahlia Hunter

Kunstwerk van KatarĆ­na VavrovĆ” Artist

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final