Oud zigeunergebruik met Rozemarijn


Oud zigeunergebruik met Rozemarijn ๐Ÿ’œ๐Ÿ€๐Ÿ’™

๐ŸชดMaak een kroon van rozemarijn en plaats het bij je voordeur om afgunst, ongeluk, parasieten en verdriet af te weren.

๐ŸชดPlaats Rozemarijn onder je bed om nachtmerries weg te jagen.

๐ŸชดRozemarijn helpt om geheugenproblemen te behandelen.

๐ŸชดMaak een rozemarijnkrans op alle deuren in huis en je zult veel energie, gezondheid en overvloed aantrekken.

๐ŸชดRozemarijn is goed voor veel dingen zoals thee en alsspecerijen. Haar geur trekt goede vibraties van licht aan. Het spoelt angsten en verdriet weg.

๐ŸชดAls een wierookstokje roken verbindt je met de goddelijkheid.

๐ŸชดBij het maken en ophangen van je rozemarijnkrans, kun je deze simpele mantra opzeggen:

Moge goed nieuws aan mijn deur komen,
laat een positieve energieke wind alles opschonen,
om zoveel mogelijk zielenrust te ervaren.
Moge de God(in) in mij veel overvloed creรซren,
om vanuit liefde te leven en de tuin weelderig te laten bloeien ๐Ÿ’™๐Ÿ€๐Ÿ’œ


Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final