3 Kaartlegging


Tijd om los te laten kreeg ik door op het moment dat ik de Time to go trok.
Tijd om los te laten dat je denkt dat je niet alles hebt.
De vrouw op de kaart heeft een parel in haar ene hand en een kom met parels in haar andere hand maar toch kijkt ze naar buiten, naar het gouden landschap.
Wanneer ze naar haar beide handen zou kijken, zou ze beseffen dat ze zelf al een hele grote rijkdom bezit en dat ze het niet elders hoeft te gaan zoeken.
Kijk eens naar wat jij hebt. Kijk eens wat een mooie rijkdom jij bezit.

Wanneer je vanuit die mindset gaat denken (overvloed) trek je alleen maar overvloed aan.
Want wanneer je gaat kijken naar iets wat er niet is dan zendt je uit dat je tekort hebt. En dan ga je dat aantrekken.

Verander je mindset. Geloof dat alles mogelijk is en kijk welke magische dingen er gaan gebeuren.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final