4 Kaartlegging


Je zit met heel veel vraagtekens, ik voel je ook vastzitten. In ieder geval het voelt alsof je vastzit maar in werkelijke is dit niet het geval.

Na de Why trok ik de anxiety, omdat ik hier iets dieper wou op ingaan heb ik een bijkomende kaart getrokken en dan kwam de patience eruit.
Het geeft me sterk het geval dat er een hele grote angst zit over een diep verlangen waarvan je nu denkt dat het nooit waargemaakt gaat/kan worden.
De geduld kaart laat zien dat je te snel wil gaan en dat alles zich ten gepaste tijde gaat ontvouwen.

De mogelijkheid zegt ook dat je mag openstaan om je diepste verlangen te ontvangen.
Laat de hoe en de tijd los, want het gaat niet lopen zoals jij in gedachte hebt.
Het universum gaat er voor zorgen dat je je verlangen gaat ontvangen, maar op een hele andere manier dan jij denkt.
Wie weet maak je het jezelf moeilijk terwijl makkelijk ook een optie is.

In ieder geval, ga uit je hoofd, stop met jezelf die honderden vragen te stellen. Je hoeft niet op alles een antwoord te weten.
Lay back and relax en kijk hoe alles zich in jouw voordeel ontvouwt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final