Boodschap van de Engelen


Boodschap van de Engelen

Omdenken = key!

Lieverd, het is okay! Het is okay dat je het even niet meer weet en ziet. Je hebt vroeger niet goed geleerd hoe je met je emoties om kunt gaan. Wees trots op jezelf voor waar je nu staat. Je hebt het toch maar mooi tot hier geflikt.

Vandaag ben ik, aartsengel Cambiƫl, bij je om je het bekende steuntje in de rug te geven. Daar zijn we tenslotte goed in. Ik wil je ook helpen met omdenken. Je kunt naar de huidige situatie kijken en denken dat je er nooit uit zult komen. Dat het nooit beter zal worden, dat het nooit goed komt en dat je nooit meer het geluk mag vinden.

Niets is minder waar. Ik wil je helpen om de huidige situatie vanuit een ander licht te bekijken. Je leert het meeste van de dingen die je pijn doen. De pijn is nodig om het zo vervelend te gaan vinden dat je op zoek gaat naar andere wegen. En als route A niet werkt, probeer dan gewoon route B. Er zijn zoveel wegen die naar Rome leiden. En de Ć©Ć©n is niet beter of slechter dan de andere.

Wat hierbij belangrijk is, dat je vanuit positiviteit met de situatie omgaat. En als je dan alleen niet lukt, laat mij of Annelou je dan helpen. Zij geeft onze boodschappen door, zodat jij weer een lichtpuntje in je leven mag ervaren. Ik omring je met mijn turquoise energie. Je mag me al je pijnpunten mee geven. Ik transformeer ze voor je en stuur je pure liefde terug. Vooral liefde voor jezelf, zodat jij weer vol goede moed verder kunt op jouw pad.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final