3 Kaartlegging


Er komt verandering aan in een situatie voor jou.
En de 12 op A change in the wind springt in het oog, ik heb het gevoel dat dit ofwel over deze maand gaat ofwel over de 12de dus 12/12

Je gaat een samenwerking aan met een vrouw die heel gepassioneerd is door iets.
Je hoeft hiervoor geen eigen bedrijfje te hebben.
Samenwerking kan ook zijn dat je een dienst bij haar gaat aanvragen (bv een reading, healing, massage (dit moest ik erbij zetten) ) Dit kan echt vanalles zijn.

Deze "samenwerking" gaat ervoor zorgen dat je nieuwe inzichten krijgt en dat je weer stappen vooruit kan zetten die op hun beurt naar een verandering in je situatie gaan leiden.

Een korte maar een hele mooie boodschap vandaag.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final