3 Kaartlegging


Je bent nog volop bezig met helen. Helen van dingen die in het verleden gebeurd zijn.
Ik voel ook hartpijn. The thinking man bevestigt mijn gevoel dan ook dat het door een man komt.
En met de Magie kaart krijg ik het gevoel dat er hele mooie dingen staan te gebeuren .


Op voorwaarde dat je het verleden los kan laten en hoe gek het ook lijkt, je mag je dankbaarheid uitspreken voor alles wat in het verleden gebeurd is.
Want deze gebeurtenissen hebben geleid tot de prachtige persoon die je nu vandaag bent .

Laat de transformatie toe en groei en bloei maar lekker verder.

En geniet van de mooie dingen die op je pad komen. Je hebt er hard voor gewerkt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final