3 Kaartlegging


Soms vallen de kaarten er zo uit dat ik even niet weet wat ik ermee moet maar meestal als ik begin te schrijven dan komt de boodschap er wel uit. Dus fingers crossed.

Ik heb het gevoel dat er ergens een gebrek aan zelfvertrouwen zit. Niet geloven in jezelf, niet geloven in je eigen kunnen.
Je mag hieraan gaan werken, je zit wel vol zelfvertrouwen, je kan alles wat je maar wil en je mag keihard geloven in jezelf.
Dit is dus het stukje in jouw wat getransformeerd mag worden.
Dus shift deze mindset, draai het om. Je bent dan ook de regisseur van je eigen leven. Niemand anders kan in jouw plaats beslissen wat je wel of niet kan, of wat je waard bent.
Maar wees er je bewust van dat daar tijd kan overgaan. Want een gewoonte afleren duurt meestal langer dan een gewoonte aanleren.
Dus ga in die kracht staan en geloof in jezelf.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final