3 Kaartlegging


 De Magician and the mirror geeft me sterk het gevoel dat het gaat om transformatie en je ware potentieel benutten.

Dingen die je aanraakt omtoveren naar goud.
Weet dat je dit kan, weet dat je deze kracht in je hebt.
Je moet er echt in geloven, hoe harder je in jezelf gelooft, hoe sneller de dingen die je aanraakt, goud worden.
We hebben hier allemaal iets te doen op aarde.
Iedereen heeft zijn eigen taak en mag doen waar hij/zij goed in is.
Heb jij dezelfde talenten dan je buurman of buurvrouw? Nee!

We zijn allemaal uniek en helpen elk op onze eigen manier bouwen aan een mooiere en betere wereld
Denk je nu "Ik weet niet wat mijn talenten zijn" of "Ik heb geen talenten"
Dan mag ik je nu al vertellen, iedereen kan door zijn/haar bijdrage de wereld een stukje mooier maken.
Moet je hiervoor kampioen zijn in iets of een heel hoog diploma hebben? NEE
Een luisterend oor is ook een talent.
Ga op onderzoek uit.
Waar ben jij goed in en waarin kan je bijdragen tot een mooiere wereld?

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final