Weet je wie ik ben?


Weet je wie ik ben? 🤍

Ik zeg "Namasté" niet omdat ik een hindoe ben, maar omdat ik hou van wat het betekent.

Mensen denken dat ik een Christen ben omdat ik over 'christelijke waarden' praat, maar in waarheid heb ik het over menselijke waarden.

Ze vragen mij ook of ik boeddhist ben, omdat ik mediteer...
De realiteit is, dat ik geniet van de rust die mediteren mij geeft.

Ze zeggen dat ik een heiden ben, omdat ik me zo één voel met de natuur.

Ze vinden dat ik een heks ben, omdat ik weet dat de kracht van magie écht bestaat.

Weet je wat ik werkelijk ben?
Ik heb geen label nodig om gedefinieerd te worden, ik ben een deel van het universum, bewust gemanifesteerd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Open brief aan mijn oudste dochter...

Vraag me niet hoe ik altijd lach

LIVE - Sergey Lazarev - You Are The Only One (Russia) at the Grand Final